Wednesday, July 28, 2021

هبة مختار بعد الفراق مع الكلمات / اغنية حزينة


هبة مختار هي ممثلة مغنية مصرية شابة اسمها الكامل هبة مختار شحاته السيد، وهي متحصله على شهادة المعهد العالي للموسيقى العربية. اصدرت اغنية بعد الفراق في عام 2017.

الاغنية الرسمية :


الكلمات :

بعد الفراق انا برضو لسة بحنلو وساعات كتير
بياخذني شوقي وبجري ليه مقدرش امسك نقسي لما ببصلو
تفضحني عيني وقلبي يحكي اللي مداريه

مباقيتش عارفه اعيش حياتي وهو غايب
من بعدو قلبي لوحدو مافضليش حبايب
مش شايفة غيرو وعايشة بتنفس هواه
من يوم ما سابني ودنيتي اغمقت في عيني
ومخاصمة نفسي وعايشة بتعذب واديني
بستنى فرصة تجيني واتصالح معاه

بعد الفراق بسرح كتير واتخيلو وانا بين ايديه تنزل دموعي وهاعمل ايه
مش لاقيه نفسي فبعدو ايوا اشتقتلو موجوعة نفسي اشوفو واطمن عليه

مباقيتش عارفه اعيش حياتي وهو غايب
من بعدو قلبي لوحدو مافضليش حبايب
مش شايفة غيرو وعايشة بتنفس هواه
من يوم ما سابني ودنيتي اغمقت في عيني
ومخاصمة نفسي وعايشة بتعذب واديني
بستنى فرصة تجيني واصالح معاه

0 التعليقات:

Post a Comment